26 ianuarie 2016

De când mă ştiu, maestrul Piersic este în viaţa mea...

Am tot încercat astăzi să-mi amintesc de momentul în care mi-am dat seama că-l îndrăgesc pe FLORIN PIERSIC.
Nu am reuşit să-mi parcurg amintirile până într-un trecut în care au prins viaţă admiraţia şi respectul meu pentru
marele actor.
Semn - pentru mine -
că, de când mă ştiu, maestrul Piersic este în viaţa mea.
M-am născut cu domnia sa acolo, aproape, pentru că ai mei îl adorau.
L-am urmărit neîncetat pe parcursul anilor, la televizor, în filme, apariţii în diverse emisiuni de divertisment sau interviuri pline de umor şi emoţie, totodată.
Mai apoi, l-am întâlnit şi în realitate, cu prilejul pieselor de teatru
la care am reuşit să ajung.
Împlineşte acum 80 de ani...
E doar o vârstă, pentru că sufletul artistului şi al omului FLORIN PIERSIC, este şi va rămâne mereu tânăr, în drumul său către o veşnică primăvară.
La mulţi ani, maestre!
© Andrei Niedermayer
Venim, visăm, plecăm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu